Khamis, 7 April 2011

:: New Zealand Natural | ice-cream best..nyum..nyum ::


yay~ ada orang belanja ice-cream..ice-cream "murah" pulak tu..tengok orang yang belanja tu..picit kepal nampak..heheh~


yong tanya "weh, aku bole amik brapa scoop ni?" orang yang belanja jawab "ikut hang la nak brapa pon"
oke la aku nak 3 scoop..hehehhe~ rm15.90 SAHAJA..murah kan? :p

"err..nak yang tu..yang tu..dengan yang ni.." 3 scoop la katakan..kena la 3 flavour ye dak? 


 air mineral pon murah "rm2" jerk..yang ni mun punya..air dia "sedap" hehhee



yay~ thanks to Nadzir sebab sudi belanja yong.. dapat aiskrim tu happy tak pandang mana-mana da :) nyum2

6 ulasan:

Gimi berkata...

murah ke?

MunYatiNur berkata...

ain!! sodapnya sampai terasa sampai arini...

kakchik@ella berkata...

pasni kc nak p lah. dkt opis kc ada tp tak penah masuk. yong da pomot ni boleh la kc p. thnks for sharing yong.

jeBateja berkata...

murah mendanya....mahal oooooo....

niDa berkata...

murah ke tu yong.. 3 scoop 15 hengget.. macam mahal je.. huhu

ardinihumaira berkata...

nyum3... sangat 'murah' eskrim tu yong. ngehehe..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...