Sabtu, 9 April 2011

::nasi ayam lemon::



di pagi sabtu yang indah ni. macam biasa ler..mengantok giler haa. nak2 pulak datang kelas kursus haji ni.haha.datang kelas agama setan x suka. tu yg setan datang kaco tu :p



adeh..lapar r..semalam dinner makan nasi ayam da.dalam gambar tu nasi ayam yang kemarin punya.nasi ayam lemon.sedap jugak :) beli kat food court tesco.. kalaulah pagi-pagi ni dapat makan nasi ayam lagi. best nya!!!!!



korang dah breakfast ker?makan apa je?



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

6 ulasan:

-telordibasuh- berkata...

pagi2 makan kuehtiau goreng la yong hehehe

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

awe makan mee goreng...huhu

djambu puadovich berkata...

pertama kali jumpa nasi ayam lemon ni kat KB. pelik gile ah!

munna berkata...

pagi ni kak munna sarapb dgn laksam je.. itupun tapau kedai depan rumah je

Kalamhati berkata...

cedapnye yong!

siti murni berkata...

adehhh..tengah lapaq ni...nasi ayam tu sungguh menggugat ketenteraman lah...

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...