Khamis, 28 April 2011

:: nak potong rambut ke tak yer?? ::


adeh...yong dapat komplen dari masyarakat di rumah ni pasal rambut yong.da macam singa da kata dorang hahaha..maka harus la p salun untuk potong rambut..bukan je bangun tido rambut macam singa.tak tidur pon macam singa jugak..cane tu???

tu tengok dalam gambar di atas..messy kan??? yong nyer messy lagi teruk oke! hahahha bila la nak rajin g salun ni..pemalas btoi ah yong ni! meluat..

ni mandi pagi tadi..patot sikat le rambut ke kan..ni sikat pon xpegang..apa nak jadi?? haish




20 ulasan:

Cik Su Life Cycle berkata...

kalau rebonding tak pe la.. guna jari je.. tak payah sikat kan.. hehe

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

Kuikuikui!

b0tak je leyh ??^^

Ilhamny.com berkata...

rebonding x pun buat relaxing mcm akk buat ...panjang pun x kembang...

munna berkata...

pergi buat rebonding lah yong..tak payah potong rambut tu klu syg

Ardini Humaira berkata...

dni dah potong :)

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

awe pun nak potong gak..hihih

Redbloodsnow berkata...

jgn potong! simpan sampai pjg ek. leh segeng ngan zie jd pontianak harum sundal siang dan mlm...wakakaka :D

Lizzie Yasmin berkata...

rambut messy itu sexy.. hahaha.. rmbut liz klu kering tak pernak bg sikit.. coz nk bg nmpak sexy.. hahaha

AngahSayang2314 berkata...

biasa kalau soalan nie tanya ngan hubby pasti dia jawab botak nak?? hehehee

::Budak Degil:: berkata...

pakai la syampu dove yong..kompom x macam singa dah..eheehehe

alinac lover berkata...

@Cik Su Life Cyclehehehe rebonding ek~ emmm pk2~

alinac lover berkata...

@miss lolly a.k.a luvfaredaaiseh!

alinac lover berkata...

@Ilhamny.comtu la skg mcm singa hahha

alinac lover berkata...

@munnahuduh ar skg ni heheh

alinac lover berkata...

@Ardini Humairayong je blom lg ni

alinac lover berkata...

@Nur Hawa Mohd Zinjom awe

alinac lover berkata...

@Redbloodsnowoh zie rambut panjang ek~

alinac lover berkata...

@Lizzie Yasminhehhe tu la kan..seksi messy hehe

alinac lover berkata...

@AngahSayang2314kuang3~ x nak3~

alinac lover berkata...

@::Budak Degil::tq kasi cadangan :)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...