Rabu, 13 April 2011

:: masih dalam tekanan ::

Yong tak dapat tidur nyenyak semalam. Termimpi2 apa yang dah berlaku..mimpi jumpa orang yang dikatakan buat cerita tu. Haish..

Yong kalo dapat tahu di polan ni buat cerita. Yong terus p tanya kebenaran pada dia. But bila si polan x mengaku and kata yong pulak p tuduh dia. Apa lagi nak yong kata? Orang tanya elok-elok tiba2 ampa dok bersyarah panjang kat aku! Haish.. Aku malas nak makin hamun la.kang dengan aku skali tergolong geng bodoh mcm ampa.

Siyes still down la..meluat tengok orang bermuka-muka ni. Depan yong buat mcm xde pape berlaku.belakang yong? Peh! Menyampai2 macam mami jarum :(

Sent from my BlackBerry® smartphone

5 ulasan:

kakchik@ella berkata...

yong, jgn d pk kan sgt si Mami Jarum tu. tak berbaloi. yg pastinya skrg, snce yong da tau dia mcmnana .. avoid dia. jarakkan diri. ataupun kalau yong tak tahan sgt .. buang je dia terus dr hidup yong.

Salmia berkata...

mami jarum?
penang?
hehehe...

Mr feckry berkata...

hasbunallah huwa niamal wakil...doa untuk tension

Zaza berkata...

sabar la yong..

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

sabar yong...awe pun pernah gak jadi macam tu...betol cakap yong kalu kita maki hamun kita jadi macam diaowg gak..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...