Sabtu, 16 April 2011

::Breakfast with Milo.. untuk kuat ni hehehe::



salam :) pagi2 sokmo kalut.tambah2 pagi sabtu ni. ada kelas kena datang..x sempat nak makan dulu kat rumah.err masalahnya ada makanan ke tadi ke. macam xde je :p rasanya ada pulut kuning je. hah? pagi2 makan pulut kuning? oh No..no.. no.. kang ada yang terlena dalam kelas nanti.



so sebelum kuar tadi yong sempat minum air milo dalam kotak. kotaknyer comel je tau. 2 kali sedut da habis. tension btol.. yong beli 4 kotak je.. da minum 2 kotak. then tinggal lagi dua. puas sorok tau. kalo x sorok kena rembat tapi tah cane semalam abe halim jumpa. dia berjaya amik sekotak. frust terus ah yong.. hilang sekotak air miloku :p



xpe. nanti nak p beli lagi. air milo sedap kan?



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

7 ulasan:

niDa berkata...

yooonggg!!! Lama gila rs x dtg cini.. sori yek.. bz mengalahkan menteri..

nak jgak milo tu.. satu pon jadi la...hhihihi

Lin Azlina berkata...

milo mmg sedap..tp sekali sekala jer minum coz kdg2 terasa loya!haah

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

dulu awe tak suka milo tau...tapi skunk macam dah suka..tapi milo ngan milo kotak je la..heheh

Sophia Rani berkata...

dulu i mmg suka minum milo kotak ni.. pagi2 bfore g klas mesti beli satu yg sejuk.. wahhh.. nikmat betolll :D

ardinihumaira berkata...

nyum3... dni lama tak minum milo sebab beli kopi super power kih3

Zamtercinta berkata...

@ardinihumaira

Zamtercinta berkata...

http://www.facebook.com/pages/Kami-Suka-Minum-Milo-Kotak/160079530719859?sk=wall

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...