Selasa, 22 Mac 2011

:: tergilakan Mc Donald ::

ini cerita basi..siyes basi sebab yong makan mcd tah bila punya hari..sebelum adik Qadir lahir lagi..haha today adik qadir da berumur 5 hari..so kisah ni patot da jadi entri sebelum 5 hari yang lepas :P

tah kenapa yong sekarang dah tergilakan mcd...huish..sikit2 pk mcd.asyik2 nak mcd..mamtik ah gumuk kalo nak p makan kat mcd jerk kan?




tu 2 makanan feveret yong..bubur n nugget mcd..hari tu lunch dengan mia makan mcd la..ni tadi baru baca entri tentang mia makan mcd..peh! terus rasa nak p sekarang ja tau :(


oke..takpe.tunggu esok..nak p jugak!



eh sapa nak kenal mia?? 

jom p blog beliau.click here ---------> Salmia Punya Pasal

9 ulasan:

Ms Serry + Fatieha Fatie berkata...

siyes...kita pun suka mcd.. paling suka fries huhu tak tau kanpe... tmpat lain punye fries tak sama mcm fries mcd

::Budak Degil:: berkata...

yong kurus boleh la makan fastfud je..huhu

niDa berkata...

kite x leh mkn mekdi selalu.. bambam la nanti..hihihi

kakchik@ella berkata...

Aiman anak kakchik pun camtu yong. sikit2 ajak lepak mekdi. geram kc dibuatnya. hihi ..

jeBateja berkata...

makan McD....jom...jom....hang belanja kan....

Salmia berkata...

hahaha.. sudah terpengaruh ker? hehehe.. sabo2~

Salmia berkata...

anyway. tq yong promot blog mia. hehehe

azureEn berkata...

yong! print lah voucher mcd kt facebook mcd. bole dpt free 2 bigbreakfast kalau spend rm5 ^^

ardinihumaira berkata...

yong... siesly dah lama dni tak g mekdi. terliur ni. uhuuuuuuuu

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...