Selasa, 22 Mac 2011

:: Takda cerita dinner malam ini ::

haip! apa ni tengah-tengah malam dok cerita pasal dinner pulak ni..diet please~ hahaha..ada ke muka diet yong ni? err diet tu apa ek? ceaaa~ buat2 tak tahu pulop~ :p oke malam ni yong xde cerita pasal makanan apa yang yong makan.sebab? sebab nyer yong x makan malam pon~ huuu..kenapa tak makan? sebab bantai tido awal tadik~ keh keh keh..so sekarang mata terbuka luas tak ngantok pon~


dah alang-alang tak ngantok ni maka saya pon buat la kerja serba sedikit ditemani minuman coffer+milo & biskut marrie..eh sedap jugak ek biskut marrie ni~ 




coffee tu tak tahu mana datang..tapi ada jumpa dalam bekas coffer dari siam jugak tu~ ada lagi beberapa jenis yang yong belum cuba.eh! x sangkan coffee ni sodap jugak :) erm..nampak x biskut tu? ada dalam plastik~ nampak sangat pemalas kang? xde pon piring..main bungkus dalam plastik je bawak masuk bilik..hihihi..


jom minum coffer~ mai secawan :p

8 ulasan:

Gimi berkata...

minum tu lagi xle tido nanti

pink berkata...

wahhh betol2 makanan diet nie...
tp kopi untuk malam hari x berapa baik lah yunk...
nanti mata x nak lelap hehhehee

::Budak Degil:: berkata...

mlm2 minum kopi ka yong?..adeh..terbeliak bijik mata..haha

Citarasa Rinduan berkata...

yong--
kaj ayu br bangun tidur..
kamu nie mengugat imanku

mujur kak ayu kuat semangat....hehehe

tapi. terliur GAK!!!!!

FiRdAuS RaShiD berkata...

dah lama xmakan bsikut merry....rindu nya....

ardinihumaira berkata...

bak dni 3paket kopi. ngeeeeeeeee

niDa berkata...

nak secawan.. hehehe... tapi saya x minum coffee.. yong je la yg munim..hehehe

jeBateja berkata...

Kak...kopi o satu....ahakz....

biskut marie kalau cicah kopi,,,mmg sodap oooo.....serius...

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...