Khamis, 24 Mac 2011

:: sekarang ni nak tanya pada diri sendiri ::

"eh ni bilik aku ke tongkang pecah??"

siyes bilik yong da x macam bilik dah..dah macam stor! meluat oke! esok nak upah adik yong tolong kemas bilik.
lusa bersepah semula la ni T_T

xpe.jumaat minggu depan upah lagi.macam tu je lah hahahha

5 ulasan:

siti murni berkata...

nasib baik lah diorang nak tolong kemas dengan upah yer...hehehe...kena simpan bajet upah banyak2 nih..hehe

nur anis berkata...

saya tak ada sapa nak di upah..huhu..sebab tu tak kemas-kemas..

ardinihumaira berkata...

kalo gtu dni nak tolong kemas la nak dapat upah gak hehehe larikssssssss

alinac lover berkata...

@sm-ehehhe kena ada duit bru jalan

@anis-bilik da kemas xpe la.hehe

@dni-meh2..yong upah dni hehhehe

niDa berkata...

kemas bilik je dapat upah yong.. betul2 kaya yong ni.. hihih

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...