Jumaat, 25 Mac 2011

:: patot nya hari ni.. tenang jer ::

sepatotnya la kan? sebab today hari jumaat..ingat ke dapat la buat kerja dengan aman dan selesa..tapi..kehendak Allah kita mana nak tahu kan? so yong sekarang dalam keadaan bengang+stress!!! cokelat?? da makan da...still stress..takut urat2 tegang je ni.haish! nak p makan nasi lah!


*siyes yong tak suka diarah2 & buat benda yang yong tak suka~ yong pon nak ada masa yong sendiri utk buat semua kerja-kerja yong..yong tak suka kisah hidup yong dijaja2 orang dan disoal2 tentang kehidupan peribadi..yong bukan artis! yong insan biasa jerk..please oke! 


**risau rahsia terbongkar oleh seorang makcik TUA! oh please lah T__T

6 ulasan:

jeBateja berkata...

waka...waka...hang ada rahsia ke...meh le citer...ahakz...errr....sape makcik tua tu...?...rakan sekerja je...??

nurkaloi berkata...

hurm ye memg patut pun tenang jerk

kaloi pun stress hari ni
rase nk lunyah and kunyah2 orang
huhuhuuh

astaghfirullahalazim

Kalamhati berkata...

huhu sabo ye yong..

niDa berkata...

aish... makcik mn busy body tu. nm pun makcik.. hehe..

pink berkata...

huh samalah i pun x suka dijaja citer i... lagi disuruh lagi i menyampah huhuhu mcm 2 lah kisah hidup i ditmpt krja skrg... stress

ardinihumaira berkata...

bahaya! bahaya! cepat cari perisai...

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...