Rabu, 23 Mac 2011

:: makan telur ayam kampung mentah..ada berani?? ::

ni ari tu yong bwak ke hospital untuk mummy sebelum bersalin..telur ayam kampung mentah dengan teh pekat..minum macam tu jerk.korang berani tak minum??kalo yong..errrr..x berani lagi.huuu



ada rakam video mummy minum telur tu..haish~ xgamak nak tengok lagi..pengsan hahahha

4 ulasan:

♥sophie♥ berkata...

ouh tidak ! huhu

Dunia Aku berkata...

salam...tumpang lalu ye..

jeBateja berkata...

tak sanggup acik deee.....hang try laa..pas tu citer kat kiter....ahakz

izyanty collection berkata...

makan tu untuk pe, tea pekat mybe leh telan lg, telur aym kampung tak leh tahan bau, goreng separuh masak pun tak leh telan bau hanyir kuat,...nak muntah he3

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...