Khamis, 10 Mac 2011

:: I LOVE crumple Shawl ::



entri ni khas untuk ArdniHumaira


dni..tengok la shawl ni..kenal x? hehehe yong pon da gila pakai crumple shawl tau~ sama macam dni..suka sebab x payah iron :P pastu suka hati nak lilit cemana..nampak macam pelik tapi yong suka!


errr..gila shawl da sekarang...*maksud yong..gila shawl baru..yang lama TAK NAK!! hahahah


ini gambar semalam masa kat Tesco..shopping kasut baru untuk tok.. :) *cucu mithali kan?

10 ulasan:

cikgu isza berkata...

bila tengok yong dengan dini dok promote shawl ni.. akak pun teringin tapi bila ada ada kecil ni.. faham2 je lah.. akak teringin pakai aksesori yang comel2 tuu..

Salmia berkata...

mia tak berapa suka sbb kepala mcm kembang n tak muat bila pakai helmet. hahaha

Citarasa Rinduan berkata...

yang,,,,
yang lama bagi kat kak ayu..kak ayu nak trylah..

ardinihumaira berkata...

comellah ngan yong :D dni memang kaw2 dok pakai shawls ni sebab takyah iron. dah la basu mudah kering.. tak panas... pastu lanting je takmo lipat ke apa no hal... pakai terus. hik3... menyelamatkan keadaan bila kesuntukan masa... lilit je cmana pon konfem menjadik :D

Edura Hanum berkata...

skrg yong banyak shawal yang terbaru
smpai xterkejar

farra8979 berkata...

cantik ler yong pakai shawl ni... dlm almari farra pun dh byk gak shawl gini... ^^

jeBateja berkata...

wah...wah...hensemnya ko.....patutnya tesco ambil ko jadi DUTA...ahakz

Redbloodsnow berkata...

lawa lah yong ko in crumple shawl. love it. pssttt...zie pun suka dgn crumple shawl :D

niDa berkata...

wah wah wah yong.. merah merah jer sume... heehehehe..

kte xleh pkai yg mcm tu sbb die mcm kembang sgt. kte lak gemok so cm buruk je..huhuhuh

Sophia Rani berkata...

comeyl la yong... hehe.. suka gak tgk crumple shawl ni tapi nak beli bukannya selalu pkai.. gi kelas baru pakai.. hehe

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...