Khamis, 31 Mac 2011

:: Fibrefuns | jajan bunga rosselle ::

Salam korang!!!

pernah makan bunga?? pernah? bunga apa yang korang pernah makan tu? semalam kan yong p tesco..heheh (citer tesco je memanjan)..yong ada beli jajan aww..ni jajan bunga..pernah makan? bunga Rosselle~ ala-ala macam jeruk pon ada..sedap jugak bunga ni ek..rasa masam-masam gitu..


sepeket ni harga dia dalam Rm3 gitu..agak mahal la bagi yong sebab isi dia sikit jerk.sekejap je habis..xsempat nak share..*ada hati nk share tu..padahal kedekut :p

4 ulasan:

azureEn berkata...

eh rase mcm nak petik bunge luar umah je pastu makan XD

owh saya paling suke mkn buah kering. bunge2 tak penah try lagi hehe ;P

niDa berkata...

macam pelik je yong. Kalau nida conpem x beli benda2 pelik ni...

Salmia berkata...

lama tak makan jambu batu kering..

Redbloodsnow berkata...

mahal gak ek jajan tu. zie lom pernah lg makan,...huhu

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...