Rabu, 30 Mac 2011

::Boost|cokelat yang sedap::



sebelum ni dni ada cakap cokelat kegemarannyer ialah cokelat boost.yong pulak x pernah lagi beli cokelat tu.so kalo p kedai jual cokelat je mesti nak ushar cokelat Boost.



ni tadi yong baru balik dari Tesco. yang kedua kalinya pergi tesco hari ni.hahaha.giler tesco kan? and x lupa yong p lagi sekali ke a&w utk order waffle macam kak ila. jawapan nyer? lambat nak siap. abg halim tanya la berapa jam nak siap. terus dia cakap habis.eh! apo kono eh jang? tadi cakap lambat. ni cakap habis pulak.haish. geram ni!! kalo xde.cakap je la xde. apa susah. xpon cakap je ko malas nak buat!!!!



ok xpe.esok nak p lg tanya lagi skali.. xpuas hti btol haku tau. :p berbalik kepada cerita cokelat Boost ni. haih! kenapa la baru dapat rasa sekarang..korang tahu x cokelat tu sedap sangat.adeh.makan pon lambat nak habis tau. punya nikmat! nyum3..



korang ce p try satu esok..siyes sodap! xleh share oke :p



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

4 ulasan:

niDa berkata...

tak penah pon rasa lagi yong.. nanti nk p tesco carik..hihihihi... yong punye senyum sampai nmpk gigi belakang tu maknenye mmg sedap gila la kan... ok must try.. hehehehe

Citarasa Rinduan berkata...

yong..kakak ko nie mmg hatu coklat tapikan.kalau makan gak..harus menimbun segala lemak..hahahahaha



yong.....ko memang hantu tesco...hehehe

::Budak Degil:: berkata...

wah yeke...einn xpenah pulak jumpe coklat ni...

ardinihumaira berkata...

buleh tak nak rampas boost dari tangan yong kat gamba tu. buleh tak buleh tak. uwaaaaaaaaaaaaaa dni tliur ni gulppp

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...