Khamis, 3 Mac 2011

::bengkak kan muka yong??::



yong kt klinik ni.tgh tunggu turn nak jumpa doctor.



err. ter curang pakai another produk la :( habis la. cane nak dating jumpa blogger ni. x cun ah pasni. huuuu



lg satu x puas hti. msuk je klinik ni pembantu2 klinik semua tgk yong dr belakang pintu. agak nyer mesti teruk kan muka yong ni? haish. apa la nasib



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

15 ulasan:

fathiah berkata...

ohh... bengkak nye muke.. tecurang pkai ape nih?

::Budak Degil:: berkata...

lah..ni la padahnye kalau curang yong..huhu..alolo sian die..muke dah tembam macam einn dh...huhuhu

cIk fIqA berkata...

teruknye bengkak yong!

ardinihumaira berkata...

uiskk nape tu yong.. kalo ada pakai produk yang dni bagi tu tak kena dengan yong skip tau dear jangan teruskan.. bukan semua produk boleh kena dengan kita kan dear.. moga cepat sembuh yong sayang! amin

cikgu isza berkata...

la.. kesian yong..
semoga cepat sembuh yer..

Citarasa Rinduan berkata...

yong..

awat!!!!
lah..kesiannya..nanti update lagi yer

Gen Fujita berkata...

Sensitif gak kulit rupanya, tukar produk je dah kena camtu. Takpelah, sabor je lah ya.

tomatokering :) berkata...

haiyoo,,apa dah jadik ni yong ? bahaya jugak salah pakai produk ek..hu

Ummi AmnaAmzar berkata...

smg yong sembuh nnt...kira ok lg tu..akak dulu dgn bengkak, siap ada tumpuk2 nanah lg...sgt sedih ms tu...rs mcm dah xbaik dah...alhamdulillah skrg dh elok tp ada parut la..better la dr xbaik langsung kan...

deAnza-wAnda berkata...

bengkak sgt lah yong..

cikanna berkata...

jgn risau sangat..
nanti ok lah tu...
doa banyak2,mintak jgn jadi benda xelok...

niDa berkata...

ape cer ni yong... dah tembam tu..

Salmia berkata...

err.. hampir tak kenal.. huuu..
cepat2 baik k!

kakchik@ella berkata...

tu la yong, len kali jgn curang, stick to one.

akak kalo produk tu, tu je lah. i setia pada yg 1 u. hihi ..

cepat baik ye yong.

Myra Jay berkata...

Itu yg kadang takut nak curang tuh, takut jadi camni.. Nanti apa doc cakap gitau ek..

Yong curang produk mana?

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...