Selasa, 22 Mac 2011

:: Air jagung di Sungai Petani ::

semalam after yong p pej pos.yong terus p kedai laksa area pej pos tu..ni kalo bawak abe halim.habis la berpinggan laksa dia nak order..air jagung sampai 2 gelas..da ler hujan.bole pulak nak order banyak-banyak..kalo dia sorang takpe..ni abe sepupu yong pon sama nak order sampai dua gelas..maybe air jagung tu sedap kot..abe halim suka sangat air jagung kat kedai tu..kalo beli mesti nak dua~isk!


tu tengah hujan lebat tu..sakan dia minum air jagung..petang2 je mesti hujan lebat kat sini tau..so yong kena p pos office awal sket la pasni.


err..saje buat muka macam tu..*konon-konon teruja la..hehehe..ada macam nak mintak lempang tak? :P ada sesiapa nak minum air jagung? jom2 mai sini..laksa dia pon sodap..nyum2~

7 ulasan:

Mr feckry berkata...

sape abe halim ni

Citarasa Rinduan berkata...

hahahhaha..
comel muka abang halim..

yong...air jagung??
kak ayu tak minum susu..kalau idak nak gak try minum

ardinihumaira berkata...

nasib baik tak sedut sudu hehehe

Salmia berkata...

penah makan kt sini!
hehehe.. mmg sodap!

tiefazatie berkata...

ifa suka air jagung!
tp xske laksa..haha..mkn laksa johor sj..hihi

::Budak Degil:: berkata...

Mr.Feckry : abe halim tu buah hati die ler...huhuhu

sorry yong tolong jawabkan..ahaha

cik aletheea: berkata...

Yeay!! Air jagung! Best woo

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...