Ahad, 20 Mac 2011

::Adik baru saya bernama Abdul Qadir ::

taraaa! baru 3 hari lihat dunia ni adik saya~ hihih

sekarang da ada di rumah da~ so bole la cubit2 nanti..heheh cubit2 sayang x pe kan? see muka dia..mata nak bukak jerk..da la luas je terbuka..selalu yon dukung baby..mata asyik tutup..ni pe hal asyik bukak je mata dia ek?



 nama baby ni Abdul Qadir..nama abe kiter Abdul Halim..
lebih kurang kan? ada Abdul jugak! hahhaha

 haa..besday dorang hampir dekat..bulan yang sama..tisya lahir 6hb mac..baby lahir 18 mac..so bole sambut sekali tahun depan :) eh lupa pulak..besday tok pon sekali bole sambut.tok punya besday 16 Mac :) yong nyer besday 18 MEi..heheh~ saje je btau korang~

yang ni masa hari pertama.. baru 3 jam umur dia aritu..tok happy dapat cucu baru :)

kalo korang pon mesti happy kan? 

11 ulasan:

Uchi kay-f @hmad berkata...

tahniah Yong dpt adik !!!

Kalamhati berkata...

bertambah ahli keluarga baru ek..tahniah!

::Budak Degil:: berkata...

wah..mesti best ade adik kn..einn ni bongsu,xdan merase ade adik..adik angkat jelah ade..uhuhu...

btw,pasal mask tu,mmg best yong..suke betol einn pakai..hehe..nak buat testimonal ke?..wah...untung betol..hehe

(pasal yg anyno tu,yong pulak yg sentap eh?..haha..ntahla,xsangke pulak di alam maya ni ade jugak org mendengki kn..huhu..)

ardinihumaira berkata...

mata adik sama macam mata kakaknya la :)


adik kakak ni.. hehe...

niDa berkata...

mesti la happy yong. mak yong muda lagi bole la tambah adik. mak saya dah tak bole. so, kene la saya yg bagi baby kat die kan.. hihihi

Weeda berkata...

tomey omey nye...

tak macma umur 3 hari pun..nampak semangat dah muka dia..hehe



hai abdul qadir..=)

syaxa berkata...

congrats yong...

Amirrah Zawani berkata...

bestnya ada adik baru..
qadir?? bf sy qasim.. lebih kurang lah tu.. haha :D

tomatokering :) berkata...

alalaa...tomei2 nye ye... pelok ciom kan !! :P

Citarasa Rinduan berkata...

abdul qadir!!!
kamu sangat comil....sangat kiut

bila besar nanti kena setabah kakak kamu semua yer...lagi2 kakak YOng kamu......

SITI NURSHAHIDAH BINTI ALI berkata...

waahhh... err..hari permata or hari pertama???

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...