Selasa, 8 Februari 2011

:: Selamat Pengantin Baru ::

hari Sabtu lepas, yong ada p kenduri kawen..kenduri kawan sekolah lama yong..ramai juga kawan-kawan yang datang..happy la jugak walaupon banyak dugaan nak p tuh..yong p tumpang kawan jerk..kereta masa hari tu xde la..abah pinjam T_T xpe la..mujur dapat p jugak kan..so dapat la jumpa kawan-kawan yang lama x jumpa tu..layan jela gambarnye ye










ngee banyak muka yong jerk kan..hahhaa ramai la jugak yang p..seronok la dapat jumpa..da lama tau x jumpa dorang ni..







da makin ramai kawan-kawan nak kawen..umur pon da 23 da tahun ni.alahai..risau la kang yong jadik ADT (err paham ka?) haha.xpelah...matlamat hidup kena tuju betul-betul dulu..baru leh kawen..ye dak..smoga hidup kita semua berbahagia ya :) amin

4 ulasan:

AngahSayang2314 berkata...

apa pun selamat pengantin baru buat kawan yong ye... oo lupa jgn mara tau yong nampak tembam la tang pipi tue... dulu angah tengok pic susut sikit.... jgn mara... angah dah kembaliii

ardinihumaira berkata...

yong.. sayu sungguh dirimu ;) naik seri dah yong ni... nak tiba turn yong dah ni hehe

Uchi kay-f @hmad berkata...

pergh pipi makin berseri2 ni...

niDa berkata...

comel la yong senyum cam tu.. cam manje2 ngade2 gitu.. hehehe... kalau saya buat dah tentu hodoh yek..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...