Jumaat, 4 Februari 2011

:: Muka DEPAN dan BELAKANG yong bila pakai SHAWL ROSE | Ada ke yang nak tengok?? ::

holaaa..

disebabkan permintaan ramai.maka terhasillah entri ni..


hari tu yong ada tunjuk muka yong pakai shawl rose kan? shawl tu bole buat macam-macam style..brapa banyak style ek..lupa nak kira..hahaha...


so muka yong hari tu yang ini ya...



dan ini


ada yang tanya..shawl ni dua lapis ke cemana?..actually shawl ni sehelai je yer..tapi nampak macam dua.korang bole lah nak pakai shawl ni dengan anak tudung yang cemana pon..asalkan nampak sweet..ye dak? haa macam ni la SEHELAI shawl tu..


then today, yong try another style oke.. macam ni la rupa dia bila dipakai..oke kan BUNGA ROSE besar kat depan tu? (maaf gambar today agak blurr)


pandangan belakang jadila macam ni... :) ada bunga jugak..


yang ni depan dan belakang :)



oke.ada lagi pertanyaan..sila komen je oke :)




Nota ALinac-cemana nak order? klik je sini untuk ke Alinac Shoppe

10 ulasan:

Uchi kay-f @hmad berkata...

Yong............jgn pdng belakang ngee ngee...:p

Izzatie Natasha berkata...

hi alinac.. ni jenis shawl yg baru ke..?? cam cantik je.. nice on u.. :)

shah-kayrul berkata...

cantiknyer shawl tue...dah mcm jenis dah skrg....seronok tgk fesyen2 terkini shawl

ardinihumaira berkata...

comelnye! yong.. nanti dni godek2 shawl ni ye. nak beli satu :)

Nora Shahaira berkata...

ish...sih..rajinnya yong..dulu b4 kawen, akak rajin..la ni..tgu la adik besar dulu..susah aa

Nora Shahaira berkata...

oh ye..klik hb ya

cikgu isza berkata...

sampai sudahlah akak tak reti pakai shawl ni..

Citarasa Rinduan berkata...

samalah cikgu isza..ayu pun tak reti.
tapi bila yong pkai..serius nak kata..cantik ooo

Amirrah Zawani berkata...

yong...
anda sangat cantikkkkk :)

Weeda berkata...

comey la yong ni..hehe...

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...