Ahad, 20 Februari 2011

::Bengang | kenapa la begitu malang nasib yong ::



btol2 Allah duga yong bulan ni. terima kasih Allah beri pengalaman hidup pada yong. yong sedaya upaya nak terima dengan redha :( tapi semuanya pengalaman yang sedih dan mesti tahap nak nangis ah!



dalam banyak-banyak kes, kes keta rosak paling menyayat hati yong. siyes sedih giler.tapi sapa la tahu kan. menangis la sorang-sorang dalam bilik sebab duit bakal melayang macam tu jerk :(. oke fine yong hadap jugak walaupon susah juga hati nak cakap o.k!

then just now, terima lagi kes tragis. spek yong senget kena langgar dengan adik sepupu. alahai. spek yong mahal la sayang. aku da ler nak melayang duit esok ni.. tambah pulak spek ni nak p baiki. haish.. berapa nak kena kuar esok ni. rasa memang nak kerja cop duit ah pasni. semua yang jadi bukan salah yong. tapi yong yang kena. memang x ong la.. bagus la bila perbuatan lain kita yang kena. siyes merambu air mata ni pakai spek senget. x kira lagi sakit muka ni kena langgar. dak kecik tu rileks je ha.

oke tu je la nak luah perasaan malam ni.terbantut nak cerita best2.









mood:nangis



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

10 ulasan:

ardinihumaira berkata...

:')
semoga yong tabah menghadapinya.. amin


p/s: kalo yong keje cop duit, hulur kat dni seguni pelisss :D

cikgu isza berkata...

sabar ye yong..
semoga segalanya dipermudahkan..

WanFadhilah berkata...

sabar yong.. mungkin akan ada hikmah di sebalik semua tu..

Baru punya: Titipan Untuk Wanita

alinac lover berkata...

nangis ah malam ni T_____________T

syaxa berkata...

sabau je la...cik yong oiii

tomatokering :) berkata...

sabar yong.. ceq ade 3 spek .. nak ? tapi semua nerd2 cket..hehe

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

alololololo sedihnya. dah beli ke yg baru ?

deAnza-wAnda berkata...

Allah sayang yong tuh..sebab tuh dia duga..

cikpuanhady berkata...

huhu..sabor ye dear..dak kecik tu tak reti pa pe lagi tu..

Jom skodeng :Yang best mengenai Swiss

Redbloodsnow berkata...

ALOLOLO...SAYANGNYA. SABO EK YONG, SABA :)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...