Selasa, 15 Mac 2011

::Oven Toaster red and black::



pertama kali yong tengok oven ni terus teringat blogger zie madini. hehe kan beliau suka sangat dengan warna hitam merah. jadi bila tengok warna tu terus jadi teringat beliau. tudia impak bila kenal dengan beliau. sampai teringat-ingat aww. hahaha



ni oven baru jumpa setelah bertahun ada dalam stor. :) stor kat rumah yong besar tau.. boleh la kalo nak buat sebagai rumah kecil sebuah lagi tepi rumah ni.. hehe.. sebab tu oven ni kelihatan baru sebab tak pernah guna. plastik pon baru je buka haa.



pasni leh la yong nak mereka resepi bakar2 pulak kan. buat biskut ke, pizza ke kan. nice :) nyum2.



x pon korang bagi la idea nak suh yong masak apa?oke?



nota untuk telor dibasuh : jangan suh masak kutiow oke. hahahahaha



Sent from my BlackBerry® smartphone
Powered by ShowMeBlogger.com

7 ulasan:

Shafika Syuhada Rosli berkata...

dah jumpe oven, so.. rajin2 bakar kek . hewhewhewhew.. =p

ardinihumaira berkata...

comelnye oven :D

alinac lover berkata...

dni-mmg pon..heheh

shafika-nak msak apa ek~ hehe

Salmia berkata...

bakar kek lagi!

munna berkata...

la... apsal simpan kat stor oven tu yong.... lepas ni rajin2lah buat kek ye ...

AngahSayang2314 berkata...

wahhh unik la... sia ada toaster lagi tueee

Redbloodsnow berkata...

hahaha...awwww terharuuuuu ade yg teringat teros beli tgk warna tema kehidupan zie nih ek...haha. kuat penangan warna nih..kehkehkeh.

WHAT yunk? BARU TERJUMPA dlm stor? means selama ni dok terperuk dlm stor dia ek. adoiii kesian si red black tuh.

cube lanting kat zie...kan syorgaaa..haha :D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...