Jumaat, 14 Januari 2011

:: mana lagi mahal?? ::

gambar ni yong snap dari Station minyak di Thai..see harga dorang..Baht 29.++ tu maksudnya harga Rm2.90++ seliter, Baht 31.1+ tu sama dengan Rm3.1+ seliter... dan selanjutnya..nampak macam kita punya minyak murah lagi kan? so sebelum masuk Thai..isi minyak penuh tank oke..kang tak pasal menganga tengok harga minyak kat sana :)


sekian berita dari Alinaclover :)

6 ulasan:

Dakwat Basah! berkata...

harga kita patut lagi murah sebab kita negara pengeluar.

suzzsuzie berkata...

mmg harga seb sana mahal sbb tu org thai selalu isi tank kat mesia penuh-penuh

Uchi kay-f @hmad berkata...

woah pi siam ka..ok slmt pergi dan pulang........

Cik Bucken berkata...

erm...thailand lagi mahal sbb die bukan negare pengeluar petroleum utame dunia...:)

p/s: negare kite mahal jugak sbb negare kite pengeluar minyak cap kapak je:p

Redbloodsnow berkata...

a'ah kan..minyak di negeri kita ar lg murah...huhu

alinac lover berkata...

DB- a.a kan..tp minyak kita mahal lagi

suzi-tu la..sbb tu dorg da xleh nk isi minyak ron95 da

CB-minyak kita xde kualiti hehe

zie-tau xpe..

kf-mana ada..dok mesia lg ni

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...