Sabtu, 29 Januari 2011

::Kursus Haji::



kelas start pkol 8 setengah pagi setiap sabtu. today hari pertama yong datang sini. so datang awal sebelum pkol 8 lagi.ingat ke da lewat.kemain laju ha tadi yong drive. da sampai masjid, pintu x bukak. ingat ke xde kelas. rupanya belum mula. skang da ramai da ni ha. rasa macam yong je paling muda. :)



hentam je la labu. semoga ilmu hari ni semua dapat masuk otak. risau juga if dapat p haji ilmu x ckup lagi. cemana nak jaga tok yong kat sna kan. just belajar dulu. ada rezeki dapat la jadi tetamu Allah kan. sapa xnak p Mekah? cepat or lambat jerk. semoga Allah terima amal ibadat yang kita buat.amin.



Nota Alinac-da lama tok berhasrat nak bawak yong p Mekah. disebabkan tok da pernah buat umrah.jadi tok nak p Haji pulak dengan yong. Hajah Nurul Ain. sedap tak nama tu?



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

8 ulasan:

iQapiQa berkata...

sy doakan doa tok yong dimakbulkan..amin~

kira kekuri berkata...

wahh kak yong nak gi mekah? semoga Allah menerima ibadah kita semuaa :D

Wan Gerrard berkata...

harap impian itu jadi kenyataan ^_^

6 Soalan dari Imam Al Ghazali

!eNa PnG berkata...

Insyallah...

semoga ilmu diberkati buat bekalan ke sana...:)

E.d.Y berkata...

wah..yong dah sampai seru la..best tu

syaxa berkata...

wah...da sampai seru nkg haji da...bagusla..

ardinihumaira berkata...

teringin dni nak ke sana :')... usaha kumpul dana...

izyanty collection berkata...

bestnye dapat p pada usia muda..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...