Khamis, 13 Januari 2011

:: Hati-hati dengan Clorets ::

kenapa perlu hati-hati? tak payah yong nak cakap panjang..korang tengok je la yer..








ada komen?



Nota Alinac- nak pesan kat adik-adik la pasni..dorg suka beli mende ni..isk!

15 ulasan:

luvYOU berkata...

sy tak paham :(
adekah krn tnda menyerupai salib?

tomatokering :) berkata...

ehhh ? baru taw ! ceq suka beli dulu . huhuh

Afiq Din berkata...

baru tau n yong...
takut2 klu mkn byk sampai xlh mengucap plak nti

Uchi kay-f @hmad berkata...

SALIB !!!

Nazim Nasri berkata...

mohon izin pinjam gambar untuk dishare di blog sy.

Puteri Zaza berkata...

wa baru perasan bila tgk 2kali..

iQapiQa berkata...

owh..lame2 tgk br perasan

Lizzie Yasmin berkata...

owh... dah lama tak makan cloret

fina. berkata...

akakk, fina nak share link ya? ee, takutla mende2 cmni.

niDa berkata...

baru tau... tangkiu mengingat kan kita sume...

hana berkata...

baru ku tau..
tq 4 da info..
hehe

cikgu isza berkata...

dah belek2 baru perasan.. lama akak tak sentuh benda ni..

ardinihumaira berkata...

dni kalau clorects macam yang kaler biru tu selalu beli. huhu ada salib rupanya

Redbloodsnow berkata...

eh..a'ah ar. ape kejadahnya entah dorg wat camtu. ape motif? ngoi ar

Captain berkata...

pd pendapat aku,, xde hal lah.. setakat menyerupai je kan.. kalau nak kire cam tu,, huruf "t" pun xleh gune r sbb menyerupai tanda salib..

*just my 20 cents*

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...