Isnin, 10 Januari 2011

:: gembiranya saya ::

dengan RELA HATI..saya akan ganti semula barang customer saya yang posmen hantar tak sampai-sampai..


THANKS posmen sebab rajin buat kerja..dah la bukan SATU je tak sampai..


"GEMBIRA"nya saya  T___T

7 ulasan:

tomatokering berkata...

haishh . ade yg tak sampai ke ?

Unknown berkata...

baiknya hati yong..
yong..semoga kamu dirahmati..amin.....


kak terharu dapat kenal kamu..

Unknown berkata...

tomato- x sampai la yang..dua brg lak tu..sadis ni

akak- thanks akak..yong pon suka kenal akak T__T

Aida Tamrim berkata...

Al kesiannye...Sabar ye dik..

P/S Jom join GA 1st akak cb2 nak buat :)

http://adialuvluze.blogspot.com/2011/01/adialuvluze-my-first-ga.html

ardinihumaira berkata...

nak kena babap encik hanta barang ni... eiii susah la skang. susah nak caya kat encik hanta barang. banyak kejadian

Khairul Onggon berkata...

Dah wat aduan ke? Try ler KPDNHEP klu pihak pos masih wat hal hehe.. :)

~izan~ berkata...

yong guna pos ape? semua brg bley tarce kan.. ish,kesian yong..biasanyakan ..blogshop tak bertanggungjwb atas kehilangan brg semasa pos,tp yong bagus lah...semoga lepas ni rezeki yong bertambah2...

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...