Isnin, 31 Januari 2011

::dah servis tayar ke belum?::



tayar pon kena servis kan? tambah pulak kepada yang nak balik kampung nanti sempena cuti panjang yang bakal tiba.



so tayar kereta yong pon kena la p workshop tengok-tengok apa yang x oke kan.sekali haa, tayar satu kat belakang kena tukar sebab bocor kena paku.haish.melayang rm40..xpe la.demi keselamatan keluarga jugak kan.apo nak dikato.nak balik kampung kat teluk intan.jauh jugak non..mau 3 jam baru sampai kalo dari kedah ni.



korang pulak balik kampung x raya cina nanti?errr. xsambut raya cina?jadi x balik kampung lah?



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

1 ulasan:

deAnza-wAnda berkata...

yong balik kg mana niy??

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...