Selasa, 11 Januari 2011

:: Air jagung Alinaclover ::


ini air jagung ya :) petang-petang dapat minum air jagung sekali dengan isinya memang besh ah kan? sebelum ni setiap petang after g pejabat pos mesti beli air jagung..ini semua kerana abg halim punya tekak la..hari-hari nak minum air jagung..last-last.yong beli perisa jagung, isi jagung dalam tin & susu..pastu bancuh sendiri..puas hati leh minum hari-hari kat rumah..kalo beli x leh nak ambah dah..hahha

tapi yang yong x puas hati tu..abg halim cakap air jagung yong buat tak sedap! cis!!!! sja ja kan nak kasi orang naik angin?? 


eh korang pernah buat tak kat rumah?? petang ni minum apa jerk??

9 ulasan:

Shag berkata...

Dulu Shag rajin buat Ais Jagung. Mesin ais guna alat mini yg buat abc tu, lepas tu taruk isi jagung tin dalam tu. Sodap! :D Skrg malas, beli perisa dia je. Kiki.

Entri terbaru Shag : Dato' Siti Nurhaliza dan Nurul Syakirin. Ada kaitan?!

ardinihumaira berkata...

gulppp..
kasi dni 15 gelas pliss yong :D

Redbloodsnow berkata...

FAVORITE DRINK DILLAH NIH TAW DEAR :)

Uchi kay-f @hmad berkata...

air feberetku ini..Yong nak sejug hi3....;p

kakchik@ella berkata...

suh la abg halim lak buat utk yong. pastu yong lak komen dia. baru lah adil dan saksama, kan yong kan .. hihi.

Sophia Rani berkata...

i kat umah minum mineral je.. hehe

misznanarizal berkata...

yong, kalo da byk sgt songeh tuh suoh je wat sndri

alinac lover berkata...

shaq-waa yg tu lg sempoi

dni..amboi byk heheh

zie..la yeke..sama dgn abe halim

kf-hahaha sama

kakchik-dah suruh..dia xnak..cis T_T

sofia-xpe u..bgus utk kesihatan

ferra ferro berkata...

nyamm nyammm . teringat ais jagung pulak . khrkhr x)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...