Rabu, 15 Disember 2010

:: Tudung + Leggings = FESYEN LUCAH???

semalam yong dapat email yang bertajuk 

HENTIKAN FESYEN LUCAH INI!!! (Tudung + Leggings)




siap dengan gambar lagi haa...


errr..yong tak kata apa..tak tahu nak kata apa..pandai-pandai la fikirkan ya..


wassalam




Nota ALinac-yong takda leggings

14 ulasan:

SINGALAUTMETRO berkata...

aaha..sekali tengok ok..tertengok lama dan banyak kali jadi naik pulak bulu roma

Shag berkata...

Ramai yang pakai macma ni skrg. Hmph~

kakchik@ella berkata...

kalau blouse tu lebih labuh mungkin nmpk lebih manis kot?

eT berkata...

kalo boleh la kan...
kalo dah pakai tudung elok tuh...pakai la suar proper sket...
pakai suar ketat2 xsendat ker...huhu

Puteri Iqa Izyan berkata...

dulu iqa penah pkai legging. sekali jelah. siyes rase mcm telanjang even baju yg iqa okai tuh lebih paras lutut..


tanak dah pakai cmtuh lagi.bkn lawa pon :P

iQapiQa berkata...

mak sy ckp legging ni pakaian dlm umah je..
peace no War!

iQapiQa berkata...

mak sy ckp legging ni pakaian dlm umah je..
peace no War!

makdara TERdiva berkata...

nak pakai boleh tp dlm rumah jer..@ pun baju tu biarlah labuh.. :)

izyanty collection berkata...

jom join GA

helmi berkata...

x kena btul fesyen nye...
atas sopan...bawah...mak aiii...
serupa x yah tutup aurat.

Lelord berkata...

hehehhehe xpenah lagi pakai camtu kat luo umah..akak pakai dlm umah jek

esyam berkata...

fashion zaman skrg, huishh mcm2 buat dosa je....

Shin Chantique berkata...

alamak...cam kena pda diri sdri je kak ain...hu3...mase show hrituh ade pkai cmni..alamak..cmne ek...

ardinihumaira berkata...

rugi pakai cemni.. kurang saham je. pakai kat umah suda :) kan cantik pakai yang longgar2...

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...