Jumaat, 17 Disember 2010

:: tak faham lah..apa kes ni ek??? ::

tadi yong dapat msg dari orang yang pinjam duit yong hari tu..hari ni dia msg lagi.mintak no akaun cimb pulak..sebab ada orang nak msukkan duit kat dia tapi dia takda akaun cimb..so dia nak mintak tumpangkan akaun..pastu duit tu nak suh yong transfer pulak ke akaun Maybank dia..eh..sungguh tak faham la dengan dia ni..yong tak reply pon dia mesej lagi..

apa la kena dengan dia ni ek..dah la tak kenal..bukan tak kenal langsung..kenal gitu-gitu jerk..dia salah seorang dari customer online yong.sekali je pon pernah beli produk dengan yong..tapi cemana dia bole nak pinjam-pinjam duit ni? dah pinjam sekali sudah lah..pastu nak pinjam lagi walaupon duit yang sebelum ni dia tak bayar lagi.haish. T__T

sebelum ni dia cakap dia dah berkahwin..why dia tak mintak jerk dengan hubby dia? musykil betul yong..sebab risau dia contact lagi..yong da off hp yong..nyusahkan jer..apa la nasib hari ni..pening...

oke..stop lah..hari ni yong nak promote set Buffet Beauty lagi..oke?

 ok..set yang ni ada mask dan sabun susu beras yer..pas korang basuh muka dengan sabun ni..korang bole je terus sapu mask ni kat muka..sabun susu beras membantu anda mengekalkan kelembapan kulit, mengecutkan acne, mencerahkan muka dan sebagainya..


mask pula dapat membantu kulit yang mempunyai masalah jerawat dan menutup liang roma yang terbuka.anda akan dapat kulit yang segar dan sihat jika mengamalkan nya.



BUFFET BEAUTY E

MEMBER
RM20 - Peninsular
RM25 - Sabah/Sarawak

NON-MEMBER
RM25 - Peninsular
RM30- Sabah/Sarawak


haa..yang ni set ada cream BB dan cleanser tau..cream BB ni sangat bagus..kebaikan 5in1..harga sebenarnya rm55..tapi sebab promosi sekarang ni..dengan harga yang sama..korang bole dapatkan cream BB dan satu lagi produk tambahan..yang sebelah cream BB tu adalah cleanser powder yang yong pernah ceritakan hari tu..pencuci muka ni jenis serbuk..so kalo p travel memang sesuai sangat la kalo nak bawak cleanser ni..sebab dia ringan dan kecil comel..senang nak bawak ke mana-mana..mula-mula ingatkan bedak serbuk..rupanya pencuci muka..sweet kan botol dia? warna pink gitu..hehe..pencuci muka ni berfungsi untuk mencerahkan juga tau :)

BUFFET BEAUTY F

MEMBER
RM50 - Peninsular
RM55 - Sabah/Sarawak

NON-MEMBER
RM55 - Peninsular
RM60- Sabah/Sarawak


semua produk yang dijual sementara stock masih ada je yer :) kalo ada yang berminat bole je klik sini

5 ulasan:

SINGALAUTMETRO berkata...

Yong...hati-hati. Kita tak tahu hati orang, apatah lagi baru kenal gitu-gitu jer. Lihat yang tersirat, sebelum baca yang tersurat.

Tanpa Nama berkata...

erm...siap mintak no.akaun g..hati2 ye...

Puan Besar Shag Yahaya berkata...

Macam tu, Yong jadilah Ah Long! Sesuka je mintak orang pinjam duit. Manusia zaman sekrang. Haih~

Kalamhati berkata...

better yong tak payah layan..kena hati2..nnt tak pepasal terlibat plak ngan agenda dia yg kita tak tahu..

bedak berkata...

takut jd money laundering ni.kena hati2la.

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...