Khamis, 16 Disember 2010

:: jubah pinjam ::



alahai. yong blaja tak tinggi mana pon. tak merasa la nak dapat ijazah ke apa ke..



tu jubah pinjam je.msa kawan nak konvo ari tu. dia suh yong pakai untuk amik gambar.thanks mun.merasa jubah pakai jubah untuk degree.kah kah kah..



kepada yang nak sambung blaja tu. blaja elok-elok ya. :)







semoga semua orang berjaya di dunia dan di akhirat



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

4 ulasan:

Shag berkata...

Terasa nasihat itu utk Shag :P Baik, Yong! Kiki :D

helmi berkata...

awk pun bole apa...klau nk smbung blaja lg!
muda lagi maa...

Amirrah Zawani berkata...

weewit cun oh :D

wa kaljis berkata...

Mmmg kena gaya lah pakai jubah tu.. Yong taknak sambung belajar? Jgn jadi mcm ktkorg dah berkarat otak hehehe..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...