Khamis, 16 Disember 2010

:: jangan la merayu..please T__T ::


salam semua..selamat pagi..pagi ni yong bangun dengan rasa sedikit cuak @ tak sodap hati.yela..bangun jerk pagi tenok hp dapat sg dari orang smalam..alahai..dia merayu la nak pinjam duit yong..dia janji esok dia nak pulangkan..tapi..isk..berat la nak kasi..takut dia x pulangkan je la..

dia cakap nak datang sini jumpa yong and pulangkan duit yong nanti..isk..yong ni xleh la kalo orang merayu ni..kang mula la p kasi pinjam.kang family tau.mampus..hahahha

oke stop jap hal tu.hari ni yong nak tunjuk sket set promosi yang sedang dijalankan di Alinac Shoppe iaitu BUFFET BEAUTY C & BUFFET BEAUTY D.
 
haa..ini la set C..set ni mengandungi make-up remover dan sabun susu beras.kiranya set pencuci wajah la ni..
pas tanggalkan make-up guna make-up remover tu.korang leh terus cuci muka guna sabun susu beras tu..sabun ni bagus tau..memang melembutkan wajah dan mencerahkan kulit kita..

BUFFET BEAUTY C

MEMBER
RM26 - Peninsular
RM30 - Sabah/Sarawak

NON-MEMBER
RM30 - Peninsular
RM34- Sabah/Sarawak


set D pula mengandungi dua produk iaitu bodimate dan dua ketul slim soap USA..bodimate seperti yang sedia maklum..produk yang sangat berkesan untuk mencerahkan kulit yang gelap seperti di lutut, siku, ketiak dan bikini area..ia hanya mengambil masa lebih kurang satu atau dua minggu sahaja untuk menampakkan kesan..

slim soap USA pula dapat membantu kita untuk membakar lemak disamping menghilangkan selulit.ia akan menunjukkan kesan yang cepat jika selalu menggunkannya.anda pasti gembira dengan kesannya..

BUFFET BEAUTY D

MEMBER
RM30 - Peninsular /Sabah/Sarawak

NON-MEMBER
RM35 - Peninsular/Sabah/Sarawak


hari ni yong show dua set sekaligus..harga sudah diskaun habis... :) kalo ada yang berminat, bole isi form di ALINAC SHOPPE ya..klik je sini

1 ulasan:

Sofiayantie berkata...

so, kasi pinjam tak??

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...