Jumaat, 17 Disember 2010

:: Cara Baru Halau Nyamuk ::

haa..kat rumah korang ada banyak nyamuk tak?korang guna apa jerk untuk halau nyamuk-nyamuk tu? mesti la guna ubat nyamuk kan?ada macam-macam jenis sekarang kan dijual dikedai..so salah satu nyer macam produk yang kat bawah ni..tapi yang ni bukan yong jual tau.yong tolong promote jerk..





CITRONELLA INSECT REPELLER CONES
1 PACK(30PCS)=RM6.50

CITRONELLA INSECT REPELLER SPRAY
1 BOTTLE(20ML)=RM10.00

*CITRONELLA:serai wangi, berfungsi mengahalu serangga seperti nyamuk. 

sesuai utk kegunaan di rumah.








kalo ada yang berminat bole la hubungi si penjual nyer di FB..Iera Perfume

4 ulasan:

muhamadsufian89 berkata...

cara penggunaan camne??

NARDtheNERD berkata...

bagus jugak ek...
ubat nyamuk kan busuk...
hee.

:))

kakchik@ella berkata...

Yg terbaru akak beli kurus melidi mcm colok yong. pastu buh dlm bekas dia yg siap brlubang. baunya serai wangi gak yong.

JAI berkata...

Off Topic - Wahh..gempak blog nie..hehe..kira otai blogger punya blog kalau macam nie..hehe..salam ziarah dan follow you.

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...