Khamis, 9 Disember 2010

::bukan cerita Rapunzel ::



kelmarin yong p tgk cerita Narnia. 3D punya tau.satu family p pas ktrg dinner kat luar. makan ikan bakar.



yang best tu siap bawak tok skali p tgk movie. sebenarnya tok tak nak p. tapi kami suma paksa tok.sian kan? kejam punya cucu. tapi kalo kami hantar tok balik kerumah. risau pula kang tok tinggal sorg-sorang dirumah.bahaya kan? so better bawak je la.



tengok cerita tu. bole la tahan. takda la excited sangat. yang dulu lagi best kot. tok siap tido dalam panggung. yela. da lewat malam.warga emas kena tido awal.haa sekali tido dalam tu.kekeke pasni tak nak kejam-kejam da. sorry tok naaa. yong mintak ampun.



eh korang da tengok ke cerita narnia??



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

8 ulasan:

SweetSyaza berkata...

hahhaha
comel gila bila atok sesama tgk movie...

AnisZahra berkata...

Belommmmmm ! haih nak tgkkk

Uruchimaru @ kf berkata...

ala yong dah tgk iyer...emm kite ni jgnkan movie pintu wayang x sempat nk pi tgk yong..bzzzzzzzzzzzzzz!

Rowena Chasez berkata...

alahai kesian kat tok yong..
yong nie kan..
ada ke bawak dia tgk wyg sekali..
heheee~

aisya berkata...

nak tengok narnia jugak..
huhu

Rara Farah berkata...

alahai...kak yong..rapunxel belum,narnia pon xtgok ag

Puteri Iqa Izyan berkata...

kak yong, iqa tak tgk semua lagi cite baru. sedih betul :(

fyna berkata...

i xempat tgk la =(
tp nk tgk narnia!

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...