Rabu, 3 November 2010

:: tahniah Alinac..sila la jadi wanita berjaya ::

tajuk kena semangat oke! skg ni yong takda la mcm wanita bagus sgt..bz tetap bz..tapi takda se bz dulu..

dulu mmg rasa mcm x ckup masa..nk ke sana sini..huh! rasa mcm hidup dalam kete je lebeh..now..more rileks..dok kat umah je klik2 kat laptop ni dapat duit..haha

hari ni kena bangun awal..nak pegi banyak tempat~ mujur ada teman..takda boring sangat jalan sorg-sorg kan..

semoga hidup ni lebih bermakna dan berjaya di Dunia dan di Akhirat.amin :)

at Hatyai...negara kedua yong..hahahahhaa

9 ulasan:

Amni berkata...

good luck dear! =) semoga menjadi wanita berjaya.. dok umah terus bolehd apat duit, memang berjaya la tu.. huhu

izyanty collection berkata...

bisnes sakan, sampai ke hatyai, ambil barang dari sana ek? semoga berjaya dalm bisner....yeahhh yong boleh heheh...

Mr feckry berkata...

ha, belian gua seluar baoxing cepat

♥ Roshazzy Shag ♥ berkata...

Amin! ;)

Redbloodsnow berkata...

psssttt...zie lak terpaksa ari² bgn awal. seawal 5am...uuuwaaaa! 5:30am dh berangkat gi keja. awal giler x tyuh? hehe

Amirrah Zawani berkata...

Insya Allah.. Amin :D

-telordibasuh- berkata...

hehe..yong dah berjaya kene wat kenduri baru berkat hehe....

Tomato Gurl's Life berkata...

good luck!semoga yong berjaya ye..jgn lupa cik tom..hihi

ardinihumaira berkata...

yong memang cekal dan berwibawa!:D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...