Isnin, 22 November 2010

:: Perempuan Pasangan nya?? Bukan Perempuan ::

Lelaki la kan pasangan untuk perempuan..bila kita tengok orang perempuan..suka yang keterlaluan pada kaum sendiri.mesti la rasa pelik kan? sakit mata dan hati kan?

yong cakap macam tu bukan bermakna yong jeles..bukan ya..buat apa yong nak jeles..tarak guna pon hokeh!

actually kisah ni dekat dengan diri yong..bukan berlaku pada diri yong but berlaku pada orang yang terdekat..yong susah hati bila family yong kacau bilau..dari kecik sampai sekarang x brapa nak oke..but now ada lg komplikasi..susaha hati lah T__T

yang tua dengan cara tua..yang muda.dengan cara muda.so berbalik pada tajuk di atas..what will u do if ur sibling ke sedara ke da masuk ke kancah suka n love2 sama kaum sejenis contoh ada adik angkat /kakak angkat then terus terangkat? dari feel ala2 adik/kakak jerk..terus fall in love..haish! mintak dijauhkan..

yong taknak la dengar ada cerita buruk lagi pasni..bila da jadi macam ni..sikap seseorang pon da mula berubah..kalo nak berbual phone pon kena ckp slow2..kalo bole nak p cakap phone dlm toilet..isk..perlu ker? parents tegur sket pon da mula melenting..ajak kuar jejalan pon da tak nak..asyik2 with adik/kakak angkat nyer jerk?uh!

oh what happened now...Sesungguhnya yong tidak terkata apa2 tapi dalam hati yong berdoa semoga semuanya kembali seperti dulu...

Semua yang berlaku sekarang yong da pernah lalui..perasaan bila kita kurang kasih sayang..hilang salah sorang tempat mengadu..semua itu memeritkan..

now yong sudah melepasi ZAMAN GELAP itu..semoga ianya terus pergi dan takkan kembali.





yang susah hati,
yong

1 ulasan:

Sofiayantie berkata...

ada juga beberapa org kelilind I pon mcm tu... hubunga sejenis... hmmmm

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...