Khamis, 11 November 2010

:: mari dekat..mari rapat..Masa itu emas ::

ecece..berlagak je ni ha..nak tunjuk..baru beli jam loceng baru kemarin..
disebabkan yong ada masalah nak bangun tidur awal..kena kejut 16kali berlum tentu dengar..maka yong dan tok mengambil keputusan untuk beli satu jam loceng yang besar dan kuat bunyinyer..

tok cakap.pasni kalo tak dengar juga.yong mmg kategory pekak la..haish! sampai hati tok cakap macam tu ek T__T tapi mmg pon! kah kah kah

so jom usha..ada sapa nak komen?


haa..cantik kan?merah gitu!

besar tau jam ni..tapi asal nampak mcm kecik jerk.hahahha

xpe la..yang penting..bila dia bunyi..yong tutup balik.hahahhaahhaha

4 ulasan:

AngahSayang2314 berkata...

wah.... cantik tapi kenapa mickey mouse hehehe...

Salmia berkata...

hahaha... sama la ngn mia. pas bunyi je tutup n tido balik. :P
tp skang tak lg..

ardinihumaira berkata...

lawa3...
kriiiiiiiiiiiiiiiing :D

kakchik@ella berkata...

Bkn emas. Platinum. Tk caya gi bca n3 brtajuk 'MASA ITU APA' kt blog akak. hehe ..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...