Ahad, 9 Januari 2011

:: Ketiak Hitam? Tiada masalah :::

amboi..rasa macam bagus jer bila letak tajuk macam tu kan?
ha hari ni nak promote skali lagi Product Bodimate bagi yang belum kenal dengannya
produk ni memang berkesan tau.tak tipu punya..kepada yang bermasalah kulit gelap pada bahagian ketiak, lutut, siku dan bikini area..

kesannya bole lihat dalam satu atau dua minggu..tapi kena pakai hari-hari la yer...kalo stakat pakai 2 minggu sekali pastu komplen mcm2..sorry.komplen anda tidak diterima..kekeke

so apa tunggu lagi? kalo berminat bole klik sini tau

3 ulasan:

Nora Shahaira berkata...

mcm berminat kt tajuk tu..ye ke ni tak tipu..huhu

alinac lover berkata...

btol la kak..produk lama da ni..da nak habis da jual ha

kak ina kl (1) berkata...

sekarang ni macam-macam produc yang ada di pasaran..jangan salah pilih udahlah

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...