Jumaat, 12 November 2010

:: Kepada mereka yang terlibat ::

selalunya..

yong ni..bergurau tak kena gaya..kadang-kadang bercakap tapi dalam hati tak bermaksud pon (paham ke ayat ni)

selalunya..

yong ni..terlebih mesra bila kenal seseorang..kalo orang tu da ada buah hati.. (contoh kawan lelaki.mesti la ada kekasih hati kan)

dah bila ada kekasih hati tu..bila masih berbaik-baik dengan yong..maka selalu lah terjadi nya perang dingin antara mereka..padahal gua takde pape beb! 

yang YONG ni bole la dikatakan antara penyebab perang mereka itu..dengan alasan..yong ni ada pape dengan si Lelaki tersebut..apakah?????

oke..itu baru satu contoh.ada banyak lagi contoh kisah benar..haha tapi tak larat nak taip memandangkan mood masih bebal..cis!

dengan itu..yong dengan ini..nak nasihatkan lelaki-lelaki diluar sana..kalo da ada isteri, kekasih dan seangkatan dengannya..bole la jauh-jauhkan diri anda dengan saya..saya tak nak da jadi pape dalam hidup saya.. 

gurau-gurau pon tak nak da... yong nak jadi garang-garang la macam biasa..wokeh?



entri merapu ni khas untuk mereka yang terlibat..yang tak paham..abaikan sahaja!



sekian





yang taknak gurau2 da,
Yong




4 ulasan:

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

wow...

nasib kak ayu tak terlibat sama..heheh

ardinihumaira berkata...

heeeeeeee...
dni tak terlibat kan kan :D

Rara Farah berkata...

rara berdiam diri..hehe

Lynn Nasir berkata...

ooo....kamu ni la budak yg berguro-senda ngan laki aii semlm ye?







hehe..gurau je yong, jgn ko tembak ahkak ni haaa..sabar je byk2 yek:)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...