Ahad, 14 November 2010

:: kawan baik ada satu jenis je ke?? ::

sebut pasal kawan.mesti semua faham kan? ada macam-macam jenis kawan..tak payah nak yong btau..korang pon paham sendiri..

tapi kawan baik..ada macam-macam jenis jugak ker?
yong ni ada juga kawan baik..tapi tah la..tak tahu nak cakap lah..

kawan ni perlu jugak dalam hidup..adakala dia buat kita rasa dia tak diperlukan..and tak payah lah ada kawan baik.

better kawan biasa-biasa jerk..hati tak sakit..mulut tak perit..lalalala

kawan baik korang cane ek??








aku baik ke ada orang nak kawan?
alinac




10 ulasan:

niDa berkata...

kawan baik selalu nye akan ckp bnda x elok psl kita. pastu klu kita terima ckp die mst pastu jadi baik... huhuhu... tp lbh baik kwn biase2 je. sbb kdang2 bile dah terlampau baik, x psl2 gado lak pastu.. adeh, x phm asal jd cmtu...

Uruchimaru @ kf berkata...

tapi kata pepatah...

berkawan biar seribu berkasih biar seorang...ngee..

akmalhilmi berkata...

kawan baik bia beribu
cinta bia satu

"larik topik"
hahaha

ikot keselesaan kaw ye yong

BUNGA berkata...

kawan baik saya sekarang ni cuma suami saya.. :)

Mr feckry berkata...

susah senang bersama

Sophia Rani berkata...

i pon takde kawan yg betul2 rapat...

-telordibasuh- berkata...

kawan baek telor cam yong hahhaaa

mia berkata...

best friend?huhu..yg jujur dgn kite..susah nak jumpe...but mmg ada..

ardinihumaira berkata...

ramai yang tikam belakang skang ni. sobsss

Hanim Mahali berkata...

kawan baik sentiasa menjaga aib kita and tempat berkongsi susah senang .... kawan baik yang sebenar2 memang membuatkan kita gembira ...

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...