Sabtu, 6 November 2010

::Good Morning from Penang Island ::

SELAMAT PAGI SEMUA.!!!!
hehe..mood baik tau hari ni..bangun je pagi.selak langsir da nampak laut...woooo..besh nya..
hari-hari ni macam ni..mau rileks je otak nak berblogging sambil ngadap laut..sila bayangkan..hehe..jeles tak?
japg pas habis berinternet dalam bilik ni..yong nak g turun ke pandai la..mesti besh! nak amik pic ala2 pelancong la..oke x? padahal Penang ni tempat lahir yong..kikiki..ala orang xtahu punya kan.. :p
eh korang da sarapan? yong belum amik makanan lagi la..minum jus carrot je ni haa...

korang makan ape da? Nasi Lemak ke? yong suka nasi lemak..wuuuu..lapar! hehe



abaikan muka masam tu..ni gambar kat Hatyai..toilet dorang kat stesyen minyak suma bersih ek..x mcm kat Malaysia.ni kat Toilet la ni..hehehe






Nota ALinac-korang apa plan hari ni ??? dok umah je ke? :P

4 ulasan:

♥yaya♥ berkata...

wah...yong kat pulau ker?? nk ikuuuuuuuuuuuuutttt T.T

ardinihumaira berkata...

beli ole2 kat dni eyyy.. hikss

Tanpa Nama berkata...

Great site. A lot of useful information here. I’m sending it to some friends!

Tanpa Nama berkata...

nice post. thanks.

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...