Rabu, 10 November 2010

:: Auww..pink gitu..hehe (bacaan wanita sahaja) ::

hahaha..ada gedik sedikit pada tajuk di atas ya.. :p walaupun tulis bacaan wanita je..tapi slalunya lelaki pon suka baca.kah kah kah! (gelak sakan)

oke..lalala..senang hati ni...nak promote pink2 lagi..suka tak?..ala hari tu da promote..tapi ada lagi yang tak perasan kan? so moh kita usha..


haa..ni dia.. PINK NIPPLE CREAM...

nak sapu katne? mesti la kat nipple ya sayang semua..jangan la p sapu kat bibir..krim ni tak sesuai nak pakai kat bibir tau..sbb nanti dia akan mengelupas..hanya bole sapu pada nipple.sedikit je sapu..bole guna tiap-tiap hari kalo nak kesan yang cepat..kalo malas pakai..mmg lambat la sket nampak kesan :)

so kesan dia bole nampak InsyaAllah dalam 2 minggu macam tu..selalunya ibu-ibu yang sudah melahirkan anak akan beli krim ni..tapi tak sesuai ya kepada ibu yang sedang menyusu..

anak-anak dara pon takda yang ketinggalan..ada je yang beli..besh kan? menarik je semua produk Mistine ni..so ada yang tahu lebih lanjut? klik sini

2 ulasan:

ardinihumaira berkata...

heee..
tomei pink2:D

Amirrah Zawani berkata...

menarik..
tahun depan ada lagi tak??
skrg nk beli xda duit lagi la..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...