Rabu, 24 November 2010

ada rupa pizza tak?



salam di waktu malam :) yay hari ni bole dikatakan berjaya la juga buat pizza.wlupon xde la hebat mana kan.tp sekurang2nya menjadi la juga. kemarin cuba buat pizza but gagal dgn jayanya.xleh nk mkn lgsg sbb doh xmenjadi.kekeke



hari ni oke la kan? nampak la mcm pizza.tp doh nyer naik sgt. tinggi pulak tu..haish.penat nak habiskan.



so pasni leh la cuba lagi kan.hari2 cuba msti pandai pasni.



esok ingat nak cuba buat kuih bakar.hope menjadi la :)





doakan ya.



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

10 ulasan:

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

WAH..
yong..tu dia..dah mengovenkan diri..

tahniah yer..

nEa FleriDa / nIL berkata...

wahh cam sedap je... pos kt nil akk :)

Afiq Din berkata...

nak kak yong ... :P

cikgu isza berkata...

menyelerakan.. :D,
lama tak buat pizza..
pss.. sebenarnya dah lama tak masak sebab alah minyak.. huhuhu

sue berkata...

mintak skit...

Sophia Rani berkata...

alaaa.. nak blaja jugak lah wat pizza... nmpak sedap ok.. hehe

ardinihumaira berkata...

nyum3... ado rupa tuh yong.. sedap nyyyeeee

Ilhamny.com berkata...

ok sgt la tu..pizza kat fransisco pizza pun mnpk mcm tu gak...boleh bukak kedai dah lepas nih..:)

Redbloodsnow berkata...

yummm yummm...nakkkkkkkkkkk!

Nana Aris berkata...

salam yong..sedapnye pizza tu..kite ni pose plak arini..ish2 tergoda i tau ;p

yong ltak la resipi..bleh kte cube plak lain kali =D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...