Sabtu, 16 Oktober 2010

:: Sapa taknak slim kan? ::

heee..sapa la xnk slim kan?? thanks la kepada yang support yong! baru je buat GIVEAWAY tu..tapi ramai yang join semalam..rasa happy sangat tau..

hari ni hope ada yang join lagi..x sabar nak tunggu sapa pemenangnyer nanti..hehe

mari kita sama-sama slim oke! kepada yang tak join lagi atau yang berminat nak join bole klik sini ya >>

:: GIVEAWAY "JOM SLIM ALA ALINAC LOVER" :: 

 Nota Alinac-ada sasiapa nak menafikan yong da slim skg??hahaha

 

 

 

6 ulasan:

fadhli berkata...

ermm.. tak menafikan, but mengiakan. cantik :)

alinac lover berkata...

@fadhlihaha.tq!

ardinihumaira berkata...

dni dah join! yong memang slim. peewit :D

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

awe nak join...tapi hari dan esok tak da kat umah...ada seminggu lagi kan?

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

nak slim mcm yong gak...kak doakan ramai lagi y join..good luck

Lelord berkata...

hhehehhe mau set itewwww

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...