Khamis, 2 September 2010

:: Sentap lagi aku! Allah Maha Besar ::



-jalan kat facebook..nampak plak picture ni..korang ada komen?? 
budak ni agak lgsg lah..haish :(

6 ulasan:

suzzsuzie berkata...

budak takde akal macam tu la...skg ni byk sgt yang racist...menyampah plak

kakchik@ella berkata...

Ini mcm pn ada ka?? org skrg suka kontroversi la. dulu2 mana ada menda2 camni.

Eh .. yong, shoutbox tu meragam lagi la. Ari ni 2 kali kak ela mronda kt sini .. still tak leh nak shout.

Afiq berkata...

makin teruk racist sekarang ni...xleh ke nk berdamai macam biasa?ni siap kutuk ALLAL lagi..memang sah2 budak tu kena balun nnt ngn semua orang..even member chinese de pun xsuka.

Nsyzwni berkata...

pergh kak ! tersentap giler kot !!
pe hal minah tu ? cam saje cari pasal je , nak marah melayu pun , tak yah la nak libat kan nama Allah , pastu fucking2 la , pe lah , babi la , padahal diri sendiri makan babi , tak sedar diri ! Astaghfirullah ! saja nak cari nahas !

helmi berkata...

sabor je la...!!!

IntanBerlian berkata...

hmm cetek akal tak pikir panjang.

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...