Khamis, 30 September 2010

:: Penjagaan muka...wajib atau sunat?? ::

Kali ni kita beralih kepada penjagaan muka pulak..

Wajah kita..mesti la kita sendiri yang menjaganya kan...takkan nak suh orang lain pulak..bila muka da bersih..lawa..baru ada keyakinan diri yang tinggi..tapi ingat ya..bila muka da jaga..pakaian dan tingkahlaku harus seiring..jangan muka lawa..tapi perangai! peh....malas nk komen panjang..korang paham la sendiri k.

so sekarang..korang pakai produk jenama apa ya? meh la share ngan yong.yong suka la bab-bab nak melawa ni..ngeee...yong skang pakai produk dibawah ni...cap ayam jah! hahahha

nama dia -WHITENING PEARL & SNOWLOTUS CREAM-
bagi yong..cream ni mmg terbaik la..banyak-banyak produk yong pakai..yang ni juga yang oke..seterusnya yong masukkan juga kedalam list jualan di Alinac Shoppe..krim ni ada beberapa khasiat..5 in 1 gitu!

Khasiat nyer-

-WHITENING
-SOFTENING
-PIMPLE & SPOT REMOVING
-MOISTURIZING
-INTENSIVE ANTI-WRINKLES TREATMENT

Amacam..oke tak?hehe..hope pasni jangan la banyak kedut-kedut dimuka yong..yong belum tua lagi aww..hahhaha..yang sabun tu plak..satu jenis ada Gold..(mmg ske sgt la kalo ada gold tu) satu lagi ada pearl

Produk yang ni pon antara yang terlaris di Alinac Shoppe..yong mmg aktif di facebook..kalo nak tgk..bole la cari Alinac Shoppe di FB ya :)

jom layan~








Nota Alinac-ada masalah di muka dan tubuh? share la dengan yong..happy selesaikan masalah anda :)

4 ulasan:

sweet berkata...

sha plak guna jenama Tia Amelia..setakat ni tu je yg sesuai dgn muka sha ni (^_^)

ardinihumaira berkata...

dni kadang2 malas nak jaga muka.. tapi kalo datang rajin.. haaaa habis gaya dni tenyeh muka ;p

nina syakina berkata...

ok ke produk tuhh?? huhu

sweet berkata...

dgn muka sha ni sesuai je produk tia amelia tuh kalau org lain xtau la plak...tapi xsalah mencuba setiap org boleh cantik kalau ada usaha =)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...