Jumaat, 21 Januari 2011

:: Mutiara Cinta #4 ::



"Penyakit cinta yang amat menyakitkan adalah, mencintai orang yang mencintai orang lain."

Tip : Ingin saya sarankan untuk berkali-kalinya, apabila anda dapat tahu yang si dia sudah berpunya atau sudah pun bertunang, berkahwin, ANDA TIDAK PERLU BERSEDIH! Inilah masa paling best! Cepat-cepatlah melupakan dirinya dan terus saja memulakan lembaran baru dalam hidup anda. Kenal seramai-ramai teman baru, bina perhubungan baru, percintaan baru dengan orang baru!!...anda sudah tidak perlu lagi nak susah-susah takut ada orang yang nak jealous nanti.

4 ulasan:

Mr feckry berkata...

setuju

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

betul yong...kalu dah tahu si dia berpunya..nak jugak..jadi bila ada maslah..jangan menyesal...

Amni berkata...

pernah rasa dulu... huhu.... dah la ngan akwan baik sendiri.. waaaaaa.... tapi skang dah tak hingin kat dia tuh! haha...

Afiq Din berkata...

yup2...
tpi blh ke nk lpe cpt2??
take time gak kan

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...