Khamis, 30 September 2010

:: Cerita pasal tudung..suka tak?? ::

kali ni..dengan rasa gembiranya..yong nk cerita pasal fesyen tudung yang pernah yong pakai...
rasanya xde la lama sgt nk cerita nyer..start dari beberapa tahun lepas ye..ini suma kes wani..my adik dlm dunia blogger ni buat entri pasal tudung..maka akaknyer ni..ada rasa gatal2 tangan sket la nk buat jugak..
xpe kan wani??

 masa ni blaja kat Melaka..i miss Melaka..tu kawan yong yg pertama masa masuk kolej di Melaka..giler..aku da la xkenal sesapa..mujur kawan yong yang sorg ni sudi berkawan ngn yong..thanks Yatie..rindu kat Yatie aww T_____T

time da keje kat spa..tgk..keje kat spa..tapi fail mcm kat opis mana2 tah kan..stail tudung apa xtaw..ada lilit kt leher..n ribbon gitu..sweet juga~hahha

masih fesyen yang sama tapi yg ni xpakai lens..pakai spek mcm gini la muka ai..eh! dahi tu sungguh luas kan?lebar plus2..nmpk sgt bijak..bijak apa?? perasan!

yang ni masa p Pantai Balok,Kuantan,Pahang..
yong jadi urusetia untuk kursus Usahawan :)
tudung jenis bawal biasa..gred last skali..cap ayam! haha

 ni fesyen tahun lepas..shawl jenis apa tah..lilit habis muka ni ha..bulat pon oke..i loike :p
masa ni p hatyai..mmg kerap p sna..yela.asal usul sna kan..takkan tak suka pulak..hihi..


 ni stail tudung ikin..tp kain apa tah..leh tarik2 tu..mcm getah je..xtahu la apa nama..tudung ni ada Dato' mana tah blanja..i amik jer..Thanks..(pastu Dato' tu lenyap..xdgr berita da) :P


 pic ni amik masa hadiri kursus di UTM KL..kursus apa??mestilah kursus grooming and make-up..
da pegi kursus..tp make-up xpandai lagi..hehe..kena p anta lagi skali kot.


 tudung ekpress..main sarung gitu ja..jadi la kan..dinner at Bertam ngan Hanis..
yang ni gerai kedua yang ktrg pg..kali pertama da hentam mee udang semangkuk besar..
masuk kedai ni makan kek,aiskrim dan piza..oke..full da..tp besh!


 fesyen tahun lepas juga..muka bulat kan..shawl apa tah ni..panas kain dia..tebal sangat..rimas!

 ni masa majlis akad nikah kat Kl..fesyen apa xtaw..
pakai 2 tudung tu..tudung ekin n tudung ???? ( xtahu nama)


 ni masa raya lepas..at Hatyai with mummy.. shawl apa ni? sebut ramai-ramai.. BOB MARLEY!!!
skali lagi sebut kuat-kuat "BOB MARLEY!!!" hahhaha..itu nama shawl tu oke..

yang ni nak kasi nama apa ek?? shawl terbaru gak ni..ada loket..bling-bling.besh oke..boleh berat kepala sebelah ni bila pakai..yang penting xpayah gosok..bole pakai kedut-kedut..
kedut tu stail..korang tau ke?? :p

ada nampak macam serigala tak? haha..
ada yang panggil askar..what ever la.asal aku bahagia oke! nyampah btoi aku..haha..
xtaw nama..panggil shawl askar bole..??











Nota Alinac-pasni kuar shawl apa lagi ek??saya taw..saya terlepas sket kan??xpe pasni saya kejar semula.suma shawl baru ada dalam genggaman..cih!



5 ulasan:

ardinihumaira berkata...

comelnya! yang stail tudung ekin tu dni suka ;D

Salmia berkata...

semua cun2 la yong!
asal hatnyai mesti teror cakap bahasa depa kan..

Nsyzwni berkata...

gagagag ~ smart la akk !
suke la , :)
nice + stylo yaww ! suke la . bole la pinjam tudung n sawl akk kan :P
kalau jumpe nanti , kiter snap2 oke ?
kasi gempak !!!

NaNaJoe berkata...

org cntik...pakai ape pon cantik...hehehe~~ :)

Sophia Rani berkata...

wow... i like.. hehe.. suke tgk u pkai shawl.. krratif betol.. kdh2 i teringin gak nak beli shawl pelik2 tu.. tp rasa cm rugi sbb i free hair,, bila masa lak nk pakai.. kalau nak gi kelas pakai cm tu cm ngada sgt je.. hehe.. kelas pon sehari 2-3 jam je.. hehe

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...