Khamis, 30 September 2010

:: brownies plus agar-agar mable ::

hari ni yong buat acara bakar-membakar dia dapur..

da lama tingin nak makan brownies..

bahan-bahan ada..so buat je la..

tadi buat..now da siap :)

sementara nak tunggu brownies siap tadi..sempat lagi buat agar-agar mable..

wah besh la malam ni makan besar..haha

malam kang cadang nak p umah abah.tok pon nak ikut..harap ada makanan lagi banyak disana

serius kebulur!*pose haha




Nota alinac-sorry xde gambar yg dpt diambil..sbb Berry rosak :(

5 ulasan:

Kalamhati berkata...

Sharing is caring..hehe gud2..berpesan2 dan saling mengingatkan..sbb ramai lagi yg tak tau cara mandi dgn betul..

ada yang niat trus kebush kebash mandi..ambik wudhuk then siap..

ada tertibnya..tq!

E.d.Y berkata...

xde gambar, so tak terliur..hehe

Tihara berkata...

bunyi mcm sedap tu..tiba2 tkder pic :)

nys. berkata...

nakkkkk!

Artech berkata...

Salam,maaf mengganggu,saya masih baru lagi kat blog sebegini. Jadi,sudi x awak follow saya kat blog saya, media-seeker.com ,saya follow awak...nanti senanglah saya tgk blog awak....ok?

Terima Kasih.

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...