Isnin, 6 September 2010

:: berbuka puasa @ Kelana Jaya ::

3 September 2010..malam last kami di KL...
pakngah bawak kami makan di Kelana Jaya..
makanan nyer byk seafood n plik-plik jgk...
tgk la pinggan nyer..besar kan?
3 je hidangan..utk 7 org...tp xhabis sbb byk giler..
adoi..muak da makan..
satu pinggan jgn harap nk habiskan sorg2 yer..sbb pinggan tu besar..maka byk la isi nyer


  • nasi goreng
  • spageti
  • pasta


nampak x?pinggan untuk nk makan kecik dari pinggan hidangan..adoi...xlarat nk habiskan :)

air minuman...haaa..amik ko! besar dari muka yong lagi...da mcm jug da haa..
yg sebelah tu air tembikai laici..yg lagi satu tu air SODA Herbs..kenapa herbs ek??sbb dlm tu ada mcm2 daun, ada lemon, ada SERAI, ada longan n air soda..yg lain2 tu xtaw la..daun2 tu da mcm rumput da yong tgk..sib bik sedap jgk rasa dia.hahah...mula2 tgk tu tkut nk minum.sbb ada serai..tkut pengsan pas minum..hahaha..apa punya mind la yong! pening :)




nota alinac- rindu Gelas Besar :)

6 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

mak aih!!!!!!!!!!! lagi teruja awe yong...besau giler air dia....

Faiz berkata...

tuudia...besar punya..haha...
p/s:thanks komen kt blog..setiap komen anda dihargai..=)
**HIT MY LATEST UPDATE HERE**

Asyraf Hamasaki berkata...

amboi turun kelana jaya tak roger roger pun kan

Halte Cinta berkata...

enaknya


Happy blogwalking

E.d.Y berkata...

besarnya...

yang ada herbs tu sedap ke?

bianglala79 berkata...

hmmm yummy..:)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...