Rabu, 2 Februari 2011

:: Tidur Berbantalkan Dengan Lengan Suami ::

Tidur Berbantalkan Dengan Lengan Suami .........
 

Dari bancian ke atas 10 ribu pasangan yang berkahwin (sumber kajian MOHEMA -) hanya kira-kira 45% sahaja isteri yang tidur berbantalkan lengan suami selepas 3 tahun berkahwin. Dan hanya tinggal 21.7% sahaja isteri yang masih tidur berbantalkan lengan suami selepas 10 tahun usia perkahwinan.

Tahukah kaum isteri, bahawa hormon bau phero yang di rembes dari ketiak lelaki/suami boleh mengaktifkan hormon wanita/isteri hingga mereka merasa damai dan tenang. Sebenarnya hampir 65% bau badan lelaki/suami datang dari celahan ketiak dimana kelenjar phero paling aktif.

Jadi para isteri semua, ketepikanlah bantal-bantal anda, tidurlah di atas lengan suami hingga ke pagi, hampirkan hidung di celahan ketiaknya, tidak di nafikan anda akan peroleh pengalaman yang cukup rilex dan tenang, ianya tanda bahawa bau phero suami anda sedang bertindak balas dengan kelenjar hormon anda. (pengalaman ini hanya perempuan sahaja yang tahu bertapa asyik dan rilexnya)... FAKTA.... serius!..

Dan dari kajian itu juga menyatakan isteri yang tidur di atas lengan suami akan tidur lebih lena dan mencapai tahap 7 hingga 8 dalam tahap lena tidur.

Dan peringatan untuk lelaki/suami, jangalah shave ketiak anda togel, biarkan sedikit atau trim sikit aje bulu-bulu itu yang merupakan ejen penyebar bau phero yang di senangi wanita.

so pada isteri-isteri semua, anda semua praktikan ke tidur atas lengan suami?

Suami-suami semua, adakah anda shave licin ketiak atau biarkan berbulu? :p



sumber-email

16 ulasan:

-telordibasuh- berkata...

so blh ke laki tido di atas lenagn isteri?hehehe

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

dalam bahasa lain, bau ketiak suami tu menenangkan tido isteri lah kan? kalu tangan suami kurus jerk..baik amik bantal...tapi tido bawah ketiak suami gak..ok tak? heheh

~ berbantal lengan...tidorku ~
ct nurhaliza

MangkOk cHenTa ♂ berkata...

kalo licin mcm ag besh ketiak tu ahn..
=)

nice belog..

MangkOk cHenTa ♂ berkata...

hohoho...kan2...

alinac lover berkata...

@-telordibasuh-x bole..ahaha

AISHA SAAD berkata...

no other word!
but.... nak kawen!! ahaha.

Bdk Kuat Nanges berkata...

like..like..betul meyh..

iCaLoVeZiE berkata...

tapi encik suami lenguh tak eh?

alinac lover berkata...

@Nur Hawa Mohd Zinhuhu~ ketiak suami besh ek~ ? waaa

alinac lover berkata...

@MangkOk cHenTa ♂licin besh ek.hehehe

alinac lover berkata...

@MangkOk cHenTa ♂btoi sgt..hehehe

alinac lover berkata...

@AISHA SAADsaya pon :(

alinac lover berkata...

@Bdk Kuat Nangeshahahhaha~

alinac lover berkata...

@iCaLoVeZiElenguh kot..berat..hehe

tiefazatie berkata...

ala...ifa xkawen lg..xtau la...hihi

farah femininroom berkata...

dah try..tapi bertahan 5minit je..sebab masing2 jenis tido mengadap..sorang peluk dinding,sorang pelok bntal..boleh?
haha..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...