Jumaat, 27 Ogos 2010

:: TERPESONG??? ada lagi ke?? Ya Allah!!!! :::

salam semua..apa khabar..selamat pagi ya..
hari ni mood baik sket..sbb bangun awal..n dpt blogwalking awal..
tq jgk utk abg halim sbb x henti-henti call yong suh bangun (apa motif dia call aku??nk tidor xsng!! opss :p)
xpela..bole jgk sambung blogwalking..actually yong xtidor lgsg smlm..pg td bru tido...dok online jerk..
pas sahur sambung lg online..tido sempat sejam dua..da kena kejut x henti-henti bunyi hp tu.....dah le ringtone lagu tema CINTA KIRANA..mmg la yong lg syok tido..layan giler la lagu tu..hahaha

oke sudah terpesong agak jauh dr tajuk utama...TERPESONG!!!
haa..apa kes plak pagi ni ek?
korang bole klik pic kat bawah ni ek....
baca slow2..bg paham..xpaham jgn tny yong..paham2 kan sndiri oke?


da habis baca?ini baru satu..nk baca lg bole klik sini...

ada komen???yong xleh komen sebab nanti ada orang nk komen yong semula..(kecut ker??) hahhaha


nota alinac= macam-macam berlaku sekarang :( seram!

3 ulasan:

eqacashperlala berkata...

astagafirullah...

moga2 dia diberi petunjuk

suzzsuzie berkata...

Ya Allah..kenapa banyak betul yang dah terpesong la ni...main2kkan ISlam....tak takut langsung dgn hukuman ALlah

The Poyo Me berkata...

rasanye perempuan ni perlukan pakar askit jiwa la.
cuba tangok sebab dia masuk kristian, dia kata dia mintak Allah jumpa dia tapi Allah tak jumpa. lepastu Lord sentiasa bercakap dengan dia.

orang Kristian pun tak ada yang mengaku Lord dia bercakap dengan dia.

sah2 schizophrenic. dia cakap dengan siapa? dinding?

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...